ZİYARETÇİ DEFTERİ

İsim Soyisim : O.Suat Irmak KOCAELİ
Mesaj : 25 Eylül 2017 tarihinde 2gün kalmak için geldim.Yer anlatılmayacak kadar güzel..Hele sahibi ve eşi inanılmaz insani değerleri yüksek arkadaşlar..Yemekler güzel..Şimdiden gelecek yılki tatilimizi burada yapmayı düşünüyorum..

İsim Soyisim : Coşkun Cihan
Mesaj : Tavsiye üzerine gittiğim star otelden birkaç ayrıntı durum dışında memnun kaldım.1.TV kanalları yetersiz 2.Odalardaki mobilyaların değişmesi gerektiğini düşünüyorum.Bunun dışında huzur veren ortamı, güler yüzlü personeli ve ekonomik olmasından dolayı tavsiye ederim.

İsim Soyisim : Veli Erdoğmuş
Mesaj : 1975 yılından beri deniz tatilleri yaparım. Belek bölgesindeki tesislerdeki sıkıntılar sonrası 10 yıl önce star oteli keşfettim. 10 yıldır ailecek favori huzur durağımız tatil yerimiz.

İsim Soyisim : Merve Karakaş
Mesaj : 2yıldır arkadaşlarımla tercihimiz bu otel oldu ve sanırım bir sonraki sene tekrar sizi tercih edeceğiz çünkü kız kıza gidilebilecek en güvenilir yer sanırım burası sahibi Mehmet Ali bey ,orada çalışan arkadaşlar, temizlik yapan ablaya kadar hepsi güleryüzlü samimi insanlar ne temizlik ne de yemeklerde sorun yaşamadık ve orada konuştuğumuz herkes eski müşterisi çıktı zaten buradan anlayabilirsiniz nasıl bir yer olduğunu ayrıca düzenledikleri turlar çevredekilere göre fiyat olarak çok uygun bütün arkadaşlarıma hiç düşünmeden öneriyorum memnun kalmamak mümkün değil tekrar teşekkürler seneye görüşmek üzere 👋🏻😊

Mesaj : 2yıldır arkadaşlarımla tercihimiz bu otel oldu ve sanırım bir sonraki sene tekrar sizi tercih edeceğiz çünkü kız kıza gidilebilecek en güvenilir yer sanırım burası sahibi Mehmet Ali bey ,orada çalışan arkadaşlar, temizlik yapan ablaya kadar hepsi güleryüzlü samimi insanlar ne temizlik ne de yemeklerde sorun yaşamadık ve orada konuştuğumuz herkes eski müşterisi çıktı zaten buradan anlayabilirsiniz nasıl bir yer olduğunu ayrıca düzenledikleri turlar çevredekilere göre fiyat olarak çok uygun bütün arkadaşlarıma hiç düşünmeden öneriyorum memnun kalmamak mümkün değil tekrar teşekkürler seneye görüşmek üzere 👋ğŸ»ğŸ˜Š

İsim Soyisim : Tuncay DURMAZ
Mesaj : Yakın dostlarımızın tavsiyesi ile gittiğimiz Star Hotel de ailece çok memnun kaldığımız bir tatil gecirdik.Tam bir aile oteli sıcak samimi bir ortam.Özellikle odaların temizliği ve personelin güler yüzü bizi fazlasıyla memnun etti.Bize iyi ve eğlenceli bir tatil ortamı sunan Star Hotel sahibi Mehmet bey ve güler yüzlü personeline çok teşekkür ederim.Seneye görüşmek üzere...

İsim Soyisim : Ayşe agirkan
Mesaj : Tatilimiz çok güzel geçti herşey için çok teşekkür ederim çalışanlar olsun ellerinden gelenin en iyisi yaptılar olumsuz yazı yazanlara kesinlikle inanmayın herşey yemekleri olsun ilgileri olsun çok memnun kaldım ish tekrar nasip eder herşey için teşekkürler

İsim Soyisim : İbrahim Akçubuk
Mesaj : 2 kere bu oteli ziyaret ettim.Her gelişimde aynı kusursuz hizmetle karşılaştım.Fiyatları ekonomik,güleryüzlü hizmeti mükemmel bir oteldir.Tavsiye edilir.

İsim Soyisim : Müjdat Yücel
Mesaj : 17-23.09.2016 tarihleri arasinda otelde konakladım iki kişilik bir tatildi.otele giriş anımızdan tatil sonunda çıkış anımıza kadar herşey gayet güzeldi.odadan tutun yemeklere servise kadar kaliteli bir konaklama sağlayan star hotel çalışanlarına gercekten cok teşekkür ediyoruz.tamamen aklımızdaki sessiz sakın huzurlu bir tatil geçirdik düşününler icin gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.inşallah olurda birgün yolumuz fethiyeye düşerse hiç tereddüt etmeden tercih edeceğim.özellikle çalışanlar arasindaki sait beye teşekkür ederiz.

İsim Soyisim : Uğur Çıplak
Mesaj : Kesinlikle ailenizle gelip rahat edeceğiniz tek yer huzurlu sıcak sakin ve samimi bir ortamı var çalışanları güler yüzlü yemekleri mükemmel ailenizle rahat edebileceğiniz tek adres huzurlu bir tatil geçirmemizi sağlayan çalışanlarına ve otel sahibine teşekkür ederiz emeklerine sağlık

İsim Soyisim : Taner ayşe Çezik
Mesaj : 2015 yılında konakladığımız otelinizden gayet memnun ayrıldık tavsiye ederiz.

İsim Soyisim : muhsin yurt
Mesaj : yeni sezonda görüşmek üzere

Mesaj : 5 yıldır kendi evim gibi geliyorum heşey için teşekkürler mehmetali bey

İsim Soyisim : Eşref Alabalık
Mesaj : Yalnızca maç yayını olmaması kötüydü.Onun dışında odalar hijyenik yemekler lezzetli idi.Seneye tekrar gelmeyi düşünüyoruz.Teşekkürler Star Otel

İsim Soyisim : i.v.i.m
Mesaj : Çok güzel bir tatil geçirdik.En çok hoşumuza giden şeylerden biri yemeklerdi.Hoş ve sakin bir tatil geçirdik.TEŞEKKÜRLER

İsim Soyisim : Zeynep Özçamur
Mesaj : 07.09.2015-12.09.2015 tarihler arasında ailecek konakladığımız uygun fiyatlarıyla,çalışanların güler yüzlü,odaların temiz,yemeklerin lezzetli olduğu ve güzel arkadaşlıkların kurulduğu harika bir otel.. Teşekkür ederiz STAR HOTEL..

İsim Soyisim : vahit AYDIN
Mesaj : 26 TEMMUZ 2015 te star otelde konakladık 8gün olan tatilimize 2 gün uzatma aldık ve çok memnun kaldık otel temizligi yemekler hepsi çok güzeldi inşallah seneye tekrar konaklarız otel personeli ve çalışanlarına çok teşekkurler mehmet ali beyede selamlar

İsim Soyisim : Zeynep Sever
Mesaj : Aşırı konfor beklentisi olmayanlar için kesinlikle tavsiye edebileceğim bir otel. Kapıda karşılandığımız andan itibaren kendimi evimde gibi hissettim. Sakin, huzurlu ve her yaşa hitap eden bir konaklama ortamı.Çok güzel ve ekonomik bir tatil geçirdik.. Otel personeline ve özellikle sahiplerinde Onur beye, ilgi ve samimiyetlerinden dolayı teşekkürlerimi sunarım :

İsim Soyisim : AHMET MANAV
Mesaj : 24-29 ağustos (2015)tarihleri arasında star otelde ailecek konakladık. Fiyatına göre hizmet alabileceğiniz güzel bir mekan biz çok memnun kaldık. Hatta günümüzü uzatmak istedik fakat dolu olduğundan dolayı uzatamadık. İnşallah seneye tekrar star oteldeyiz.

İsim Soyisim : mehmet
Mesaj : 1hfta konakladim personel iyive guler yuzlu mehmet ali bey tesekurler oglu ilgililer ama hotelin eksikleri yemek menusu zayif ama lezetli diyebilimbide aksamlari. Animasyon veya eylence duzenlense iyi olur derim bide biraz guler yuz gosterin yeterli m ali bey

İsim Soyisim : rukiye
Mesaj : Merhabalar siteden gordugum kadariyla guzel bir yer yorumlarda etkiledi acikcasi.. 1 eylulde oradaolmayi planliyoruz umarim hersey gorundugu gibidir

İsim Soyisim : Duygu Dörtdemir
Mesaj : Bizim için güzel bir tatil ortamı sunan Star Hotel çalışanlarına çok teşekkür ederiz. Kesinlikle daha sonra da tercih edeceğimiz bir ortam.

İsim Soyisim : ismail özdoğmuş
Mesaj : 10-14 ağustos 2015 tarihinde 4 gün kaldık gerçekten çok nezih bir işletme hizmet ve yemekler çok güzel. Mehmet Ali beye çalışanlara ilgilerinden dolayı çok teşekkürler.otel vasıtası ile gittiğimiz mehtap gezisi çok güzeldi çektiğim bir gün batımı fotoğrafını otelin facebook sayfasına koyuyorum tekrar teşekkürler STAR OTEL...

İsim Soyisim : mehmet Akif ERİŞ
Mesaj : Otele giriş yaptığımız andan itibaren büyük ilgiyle karşılandık ailemle geldim tam bir aile yeri yemekler çok güzel hepinize teşekkürler

İsim Soyisim : ali kirmizigedik
Mesaj : 2015 temmuz esimle beraber yaptigimiz en güzel tatil bu güzel tatili bize sagliyan otel çalisanlarina basta memet ali bey ve degerli esine selamlar fetiye de bir evimiz var

İsim Soyisim : Ali kırmızıgedik
Mesaj : 2015 tatilimiz çok güzel geçti güler yüzlü tam bir aile ortamı ve ekonumik fiyat eşimle güzelbir tatil geçirdik otel çalışanlarına başta memet ali bey ve değerli eşine teşekkür ederiz artık FETİ YEDE BİR EVİMİZ VAR Dİyoruz

Mesaj : 8.16 TEMMUZ.2015 eşimle beraber tatilimiz çok güzel geçti kendi evimizdeki rahatlığın aynısını yaşadık tamamen bir aile ortamı içinde çünkü çalışanların tamamına yakın aile bu nedenle başta Mehmet ali bey ve eşine çocuklarına ve diğer çalışanlarına teşekkürler bundan büyle fehtiye de bir evimiz oldu

İsim Soyisim : birol tınas
Mesaj : 2009 2010 2011 tatillerimi star otelde gecirdim acıkcası fiyatları cok uygun burayı secmemin iki nedeni var 1 fiyatları sğrekli cay servisinin olması nasipse 2015 eylül de starda olacagım

İsim Soyisim : Gönül Güreş
Mesaj : İnternetten tesadüfen gördüm gittik ama çok memnun döndük yedi gece eşim ve iki torunumlçok rahat ettik.sessiz sakin tam dinlenme yeri açık büfe yemekleri çok güzeldi kendimizi aile ortamı içinde bulduk odaları çok temiz inşallah gelecek yıl yine gitmeyi düşünüyoruz teşekkürler Mehmet bey ve eşi

İsim Soyisim : gülten baddal
Mesaj : star hotele 16 haziran 2015 tarihinde 2 aile giriş yaptık.5 günlük tatilimizde bize hizmette hiç bir kusur edilmemiştir. uygun fiatı, sunduğu açık büfe kahvaltı, öğle yemeği, 6 da çay saati ve akşam yemeğiyle servis yapılıyor.güler yüzlü sahibi ve çalışanlarına çok teşekkür ederim.temiz ve düzenli bir aile ortamı sağladığınız içinde teşekkürler.iyi çalışmalar

İsim Soyisim : Star Hotel
Mesaj : Bütün hizmetlerimiz sitemizde yazdığı gibidir. Sizi en iyi şekilde ağırlayacağımızdan şüpheniz olmasın. İyi tatiller dileriz...

İsim Soyisim : serkan gültürk
Mesaj : ya bende kararsız kaldım fıyatlar aktıvıteler vs bunlar söylenıldıgı gıbı mı gercektende

İsim Soyisim : Murat Çalışgan
Mesaj : Temmuz 2014 yazında 6gece 7gündüz star otelde konakladık. Amcamın ailesi,halam ve kuzenlerle 9 yetişkin 4 çocuk 13 kişiydik ve çok iyi ağırlandık. Öncelikle konumu çok iyi,evinizde gibi bir ortam, havasında nem yok, hep orman havası alıyorsunuz, otel sessiz ve huzurlu, ölüdenize araçla 10 dakika ama otel serviside var. Otel çalışanları oldukça nazik ve ilgililer ,yemekleri oldukça başarılı.Eşim ve ben temizlik ve yemekler konusunda oldukça titiz olduğumuzdan hijyen konusunda memnun kaldık, fiyata göre gayet başarılı bir otel. Otel çalışanları güler yüzlü, nazik ve ilgililer, Star Otel sahibi Mehmet Ali bey ve ailesine çok teşekkürler, kesinlikle öneriyorum. Tek eksi havuzu biraz küçük.

İsim Soyisim : özge
Mesaj : kararsız kaldık. denildiği kadar iyi mi acaba ?

İsim Soyisim : ibrahim
Mesaj : yorumların hepsi pozitif. bizde yakında gidip göreceğiz

İsim Soyisim : onur
Mesaj : Yandaki otelde kalmamıza rağmen bizi otellerinde akşam yemeklerinde ağırladılar saolsunlar

İsim Soyisim : Abdurrahman GK
Mesaj : Bu hotele arkadaş referansıyla gelmiştim arkadaşlarım bana eksik bile anlatmışlar özellikle çalışan personel çok güleryüzlü sempatik çocuklar ailenizle güvenli bir şekilde tatil yapabileceğiniz güvenli ve temiz bir hotel buradaki yemekleri 5 yıldızlı hotelde bulamazsınız,ayrıca Mehmet bey çok iyi bir işletmeci kendisini tebrik ediyorum seneye inşallah bir aksilik olmazsa yine STAR HOTEL,deyiz......

İsim Soyisim : ÇAĞRI HİLAL
Mesaj : 16 EYLÜL VE 22 EYLÜL TARİHLERİ ARASINDA ÇOK GÜZEL TATİL YAPTIK TABİAT HARİKASI

Mesaj : TESADÜFEN İNTERNETTEN BULUP GİTTİĞİMİZ OTEL UMDUĞUMUZUN ÜSTÜNDE HİZMET VERDİ..YEMEKLERİ HİZMETİ ÇOK İYİYDİ KONUMU PLAJI VE AKTİVETELERİ SAYESİNDE BİR HAFTALIK TATİLİMİZ ÇABUCAK GEÇTİ. MEHMET ALİ BEYE VE ÇALIŞAN TÜM HİZMETLİ ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER..

İsim Soyisim : mutlu aybars
Mesaj : Aileile gelip kalabileceğiniz güzel temiz ve uygun fiyatlı bir otel. çalışanlar güleryüzlü ve ilgililer. mehmet ali beye de ayrıca tesekkurler. kısmet olursa seneyede burdayız inşallah. tavsiye ederiz. 09.09.2014 ve 16.09.2014

İsim Soyisim : ayşe
Mesaj : mukemmel

İsim Soyisim : beyzat eskişahirden
Mesaj : Mükemmel ötesi huzur bulduğumuz yer tayil yapacaksan ölüdeniz Star hotelde mükemmel gülerüzlu insanlar tek kelimeyle super tavsiye ederiz iyi tatiller erkeze

İsim Soyisim : Sefa YALÇIN
Mesaj : çok güzel bir otel tam bir aile ortamı var okey oynadık eğlendik yeni insanlar tanıdık teşekkür ederim

Mesaj : Gerçekten muhteşem bir otel personelleri çok güler yüzlü 2 senedir orda tatil yapıyorum bu sene dahada güzeldi Teşekkürler :

İsim Soyisim : furkan uğur yıldız
Mesaj : 28 ağustosta ordayım :)))

İsim Soyisim : Üzeyir Atlı
Mesaj : Uygun fiyatta,üstün kalitede,beklediğinizden daha iyi bir hizmetin olduğu otel hiç pişman olmayacaksınız.

İsim Soyisim : sabri yıldız
Mesaj : 2011 sonrasına doğru ordaydım eşim ve kızımla birlikte çok memnun kaldık ailecek mehmet ali bey çok iyi bir insan en yakın zamanda birdaha gelicez

İsim Soyisim : V.Cenk Cenkci
Mesaj : bu sene otelinizde kaldık. ailecek çok memnun kaldık.yemeklerin leziz oluşu, odaların ve diğer yererin temiz oluşu,çalışanların güleryüzlü ve nazik oluşları,ilgi ve alakaları memuniyet verici.başta mehmet ali bey olmak üzere ,tüm çalışanlara teşekkür ederim

İsim Soyisim : ahmet hülya sezgin
Mesaj : tek kelimeyle kusursuz .......

İsim Soyisim : zeynep özgan
Mesaj : 2010 da oradaydık, eylül başı yine düşünüyoruz; her şey aynı mı? o zaman çok memnun kalmıştık..

İsim Soyisim : Selin Batur
Mesaj : Bu sene için rezervasyonumuzu yaptırdık. Henüz kalmadık ama M.Ali Beyin nazik tavrı ve alakası şimdiden memnun kalmamızı sağladı bile.Teşekkürler.

İsim Soyisim : Gülşen KARAPINAR
Mesaj : Star Otelin 10 yıla yakın süredir müşterisi olarak, her yıl kendini biraz daha geliştiren ve müşteri memnuniyetini baz alan anlayışı için;bu yılda sıcak bir aile ortamında hoşça vakit geçirip, kaliteli bir tatil yaşamak üzere...

İsim Soyisim :
Mesaj :

İsim Soyisim : Selçuk Candar
Mesaj : Yaptığım en güzel tatildi,temiz rahat ve samimi,Kesinlikle şiddetle tavsiye edilir,

İsim Soyisim : özgür inci
Mesaj : yemeklerinizi halen unutamıyoruz çok güzeldi.inşallah tekrar gelmek kısmet olur

İsim Soyisim : Salih&Buket GÜLHAN
Mesaj : Balayımız için otelinize geldik herşey çok güzeldi gitmeyenlere tavsiye ederiz teşekkürler STAR otel çalışanlarına

İsim Soyisim : Hakan TURGUT
Mesaj : Eylül 2013 de yaz tatilimizin bir kısmını Star Otelde geçirdik.Yayla havasında deniz keyfi çok güzeldi.Ailenizle dinlenmek ve eğlenmek için çok ideal bir otel; Çalışanlarına çok teşekkürler.Gerçekten evimizi hiç aratmadılar.

İsim Soyisim : Mehmet TOPRAKOĞLU

İsim Soyisim : Memduh Cingi
Mesaj : Star otelde bir haftalık tatilden çok memnun kaldık. Yemekleri çok lezzetli bulduk .Eşim şimdiye kadar en iyi çorbayı burada içtim dedi. Ölü denizdeki özel plaj çok mükemmeldi. Çok teşekkür ederiz.

İsim Soyisim : Doğan
Mesaj : hiç aklımızda yokken internetten uygun fiyatlı otel diye arattım burası çıktı, tatildeyim ne kaybederim diye çıktım yola...eğer ailenizle,eşiniz,çocuğunuzla birlikte harika vakit geçirmek istiyorsanız zaten çok uygun verdiğiniz paraya sonuna kadar değecektir. ilk defa bi yerde sıkılmadan bu kadar uzun kaldım hatta bir gün uzattım vaktim olsayda daha da uzatacaktım. yönetiminden personel arkadaşlara kadar hepsine sonsuz teşekkürler...

İsim Soyisim : BEKİR KOVAN
Mesaj : Star hotel ,Aile ortamında insanların kalabileceği çok hoş çok güzel çok güvenli leziz güzel açık büfe yemekleriyle ,güler yüzlü çalışanlarıyla çok güzel bir hotel gitmek isteyenlere hiç düşünmeden gitmeden gitmelerini görmelerini tavsiye ederim.Sahibi Mehmet ali beyi tebrik ederim,böyle güzel aile ortamında bir hotel işlettiği için .

İsim Soyisim : Ersoy&Nesime Yılmaz
Mesaj : 3 yıldan beri orada kalıyoruz.Çok memnun kaldık.Hizmetlerinizden dolayı star otele teşekkür ederiz.

İsim Soyisim : murat deliorman
Mesaj : 5-6 seneden beri fethiye ye geliyorum ve her geldiğimde star oteli kullanıyorum kısmetse bu sene yeniden gidicem aktivite arayan ve otelde rahatlık arayan star oteli tercih etsin

İsim Soyisim : Yılmaz BUZLU
Mesaj : İlk defa tatil yeri olarak seçtiğimiz ve çok keyif aldığımız bir tatil oldu. Tüm çalışanlarına yaptıkları hizmetlerden dolayı star Hotel ekibine teşekkür ederiz.

İsim Soyisim : Esat AYHAN
Mesaj : Bize unutulmaz bir tatil yaşatan star hotel çok memnun kaldık.

İsim Soyisim : Cengiz Gürsoy
Mesaj : Mükemmel tesiste huzur bulduğum yer... Tatil yapacaksanız tek kelimeyle ÖlÜdeniz Star Otel .Herkese Selamlar..

İsim Soyisim : cengizgürsoy
Mesaj : mükemmel ötesi huzur bulduğumyer tatilyapacaksan tekkelimeyle ölüdeniz staroteldemükemmel güleryüzlü insanlar memet ali abiyeselamlar adanalı cengiz

İsim Soyisim : Yılmaz Yaman
Mesaj : 2 yıldır tatil için otelinizi tercih ediyoruz servisinden tutunda resepsiyona kadar mükemmel sanki evimizdeymiş gibi rahat ettik çok iyi dostluklar kurduk teşekkürler star otel.

İsim Soyisim : saida&mehmet
Mesaj : temmuz ayında çok güzel bir tatil geçirdik. Otel çalışanları çok ilgili bir daha gelmeyi düşünüyoruz. teşekkürler...

İsim Soyisim : mehmet tuba kaçar
Mesaj : Otelinizden ve hizmetinizden memnun kaldık. Tatilden döndükten sonra en az 10 aileye tavsiye ettim. Hem kalite hem fiyat hem hizmet takdire şayandı. Recepcionda görevli kaan kardeşime selamlar

İsim Soyisim : Emrah DURMAZ
Mesaj : Harika bir yer sanirim 2 kezdir gidiyorum kismet olursa seneyede starda olacagim tek kelimeyle harika bir yer sakin rahat temiz ucuz kaliteli tam bir aile yeri.. Abartmiyorum T�rkiyede arasam bu kadarini bulamam ... Hem Uygun fiyatlar hemde kaliteli hizmet.. Mukhemmel ne kadar �vsem azdir... Basarilarinizin devamini diliyorum insallah hizmetiniz ayni kalitede ve ayni hizda ilerler umarim islerinizi daha buyuk boyutlara ulastirirsiniz... Ne diyoruz sadece STAR OTEL DIYORUZ...

İsim Soyisim : Orhan Gunes
Mesaj : star otele 2011 yazinda ikinci kez geldim.. ve yine memnun ayrildim. Ozellikle garsonlar cok cana yakin. Burdan Fethiyeli Batuhana, Mert cana ve Sirnakli aliye selamlarimi iletiyorum. cektiginiz fotograflari nereden bulabilirim gulcin hanim? kalin saglicakla, hollandadan selam.

İsim Soyisim : Günay Yılmaz
Mesaj : 1-7 temmuzda arasında star hotelde ailecek kaldık.Herşey çok güzeldi cok memnun kaldik.Yemekleri çok lezizdi.Temiz ferah bir hotel.Hotel çalışanlarının hepsi çok ilgili.Bizlere ekonomik fiyatlara sağladıkları tatilden dolayı star hotel ailesi çok teşekkür ederiz.

İsim Soyisim : banu uzn
Mesaj : güzeldi çok memnun kaldık herkese tavsiye ederiz.

İsim Soyisim : yücel uzun
Mesaj : 04-10.temmuz 2011 tarihleri arasında star otelde ailemle birlikte kaldım.her şey çok güzeldi çalışan tüm personele teşekkür ederim.

İsim Soyisim : nimet y.özelgen
Mesaj : Bir aile dostumuzun tavsiyesiyle tercih ettiğimiz star otel ve çalışanlarından son derece memnun kaldık.Otelın temizliği,yemeklerın lezzeti,çalışanların güler yüzü ve iş disiplini ile kendinizi evinizdeymiş gibi hissediyorsunuz.Herkese tavsiye ediyorum......